Hi! Ik ben Quint, oprichter van iPhone Reparatie Uden.

Toen in 2011 mijn iPhone kapot was gegaan, was ik in grote paniek en moest ik snel op zoek naar iemand die deze kon fixen. Online kon ik niets vinden in Uden en omstreken, maar uiteindelijk kwam ik via via terecht bij een telefoonzaakje in een passage van het centrum. Ik blij, want die man beloofde me te kunnen helpen en de reparatie zou slechts een dag duren, voor een redelijke prijs. De dag erna toen ik terug kwam, was mijn iPhone nog niet gerepareerd en sterker nog, ook niet meer in die zaak aanwezig. Volgens de beste man waren er allerlei problemen meer, waardoor hij het toestel ergens anders heen had moeten sturen, het langer zou duren voordat die gerepareerd zou zijn en dat de reparatie ook duurder uit zou vallen. Hier werd ik natuurlijk niet blij van. Uiteindelijk heeft het ruim twee weken geduurd, en daarbij behoorlijk wat irritatie (mede door de slechte communicatie naar mij toe als klant) voordat ik mijn iPhone gerepareerd terug had. Het kostte ook bijna €100 meer dan de beloofde €60. Toen dacht ik: dit moet anders kunnen. Ik ben mezelf gaan verdiepen in het repareren van iPhones, iPads en iPods en ben toen voor mezelf begonnen. Mijn achtergrond in management, economie, recht en ondernemerschap hebben me daarbij natuurlijk geweldig geholpen en het ondernemerschap was van thuis uit sowieso al met de paplepel ingegoten, dus vanuit daar heb ik veel hulp gehad. Binnen mijn nieuwe onderneming wilde ik me vooral onderscheiden op de punten waar ik me als klant tekort gedaan voelde: zichtbaarheid, vindbaarheid, communicatie, transparantie, eerlijkheid, kwaliteit, snelheid en service. Dit resulteerde in een website en een transparante werkwijze, voorwaarden en prijzen, klanten die in 95% van de gevallen kunnen wachten op en meekijken met de reparatie, en een uitstekende serviceregeling voor wanneer het nog niet goed blijkt. Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Wij willen 100% klanttevredenheid, dus dat betekent voor ons: tegen een eerlijke prijs de mobiele problemen van de klant zo snel mogelijk oplossen, zodat die plezierig verbonden kan blijven.